Vår på riktigt

Vilka underbara dagar som radar upp sig! Barnen är ute massor på dagis och vill inte gå in på eftermiddagen. Jättehärligt och inte alls konstigt. 
Helt plötsligt är det helt nya aktiviteter som gäller. 

Oscar och jag tvättade våra cyklar i helgen. 

Idag har killarna bl.a. cyklat och ritat med kritor med sina vänner på deras garageuppfart. 

Adam lastar traktorflaket. 
Oscar ritar...
... Och hoppar hage. 

Själv har jag ikväll trotsat pollen och gett mig ut på en löptur på strax över 5 km. Det var perfekt väder, vindstilla och lagom varmt så jag hade en riktigt skön tur, vilket aldrig hänt innan. Kändes jättekul att komma hem och känns att det fanns lite krafter kvar. 

De nya skorna funkar fint! 

Nu sovdags och laddning för en ny dag, förhoppningsvis lika solig och fin. 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0