Älskade Adam 3 år

Nu när jag skriver detta inlägg tänker jag tillbaka 3 år och vid tidpunkten är Adam ungefär 2,5 timmar. Han föddes 19.38 och jag antar vi var på väg över till BB vid det här laget. Henrik fick inte stanna kvar eftersom vi fick dela rum men Adam var så snäll och sov så gott hela natten. Tyvärr gjorde jag inte detsamma eftersom ungen bredvid gallskrek till kl 1 på natten och när han väl somnade började hans mamma snarka värre än värst. Ingen fantastisk första natt som urtrött och nyförlöst men vi mådde ju bra iaf, både lille Adam och jag. 

Nog om för tre år sedan. Idag har vi firat vår lilla älskling. Han väcktes med skönsång och paket på sängen. Han vaknade knappt av sången men när vi nämnde ordet "paket" så var han snabbt piggelin :-)

Adam öppnar första paketet från Oscar, en tågbana. Sen blev det ännu mer tågbana, en mikrofon, Kristoffer-docka (Frost) och en sparkcykel. 

Vi hade en slapparmorgon och förmiddag och killarna lekte hos grannarna. Vid 14 kom tjocka släkten. 

Bl.a kusin Olivia. 


Och kusin Svante. 

De flesta andra bilderna tog jag med stora kameran så det blir inga fler kalasbilder ikväll tyvärr. 

När gästerna hade åkt och Oscar och Henrik var på simskola blev det soffhäng för Adam och mig. Vi var rejält trötta båda två. 


Mysig stund i soffan och lite film på Paddan. 

Adam hälsar Tusen Tack för alla presenter och uppvaktning idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0