1 år på AkzoNobel

Idag för ett år sedan var en spännande dag då jag gjorde min allra första arbetsdag på AkzoNobel Surface Chemistry i Stenungsund. Helt galet att det redan gått ett helt år. Jag känner mig ju fortfarande ny :-)


Jag utanför porten vid 7.20 imorse. I ösregnet :-(

Utöver mina ordinarie arbetsuppgifter har jag sedan i somras jobbat med en renovering av utrymmet utanför våra nya kontor. Och nu är det i stort sett klart. Helt nya ytskikt, ett nytt kök, ny belysning, nya möbler och en del lullull som piffar upp och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet. 

När jag kom hem från jobbet idag var det dags att pyssla lite igen. Det var ett tag sedan nu så det var kul att få en beställning på en fjärilstavla idag. 

Denna ska bli en doppresent till helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0