Ullared!!!

Idag har min kära granne och jag gjort Ullared. 08.10 dundrade vi in i varuhuset och vid 15-tiden checkade vi ut nöjda, belåtna och en del fattigare. 

Här är lite av det som fick följa med hem. 
Lampa till pianot

Tyvärr var alla färgglada byxor som jag spanat in till killarna slut, men jeans, T-shirtar och tenniskläder fick Oscar. 

Adam fick T-shirtar och pyjamas. 

Själv blev det bland annat rosa byxor och vit blus. Brukar inte köpa kläder på Ullared men denna gång tog vi oss lite tid att kolla även på den avdelningen. 

Henrik gick givetvis inte helt lottlös. 
Lite vårfint till mig också. 
Å så lite köksprylar såklart. 

Handlade även lite för Anna och Adam var väldigt bekymrad över att dammsugaren inte var till honom. 

Givetvis blev det även en del leksaker. Vi har ju en stundande tvåårsdag och andra små vänner som fyller år snart. Men dessa paket fick snabbt gömmas undan :-)


Kommentarer
Postat av: Fotografen

Vad fin du är i håret!!!

Svar: Tack vännen! Det är en del kortare nu :-)
Maria Roderhult

2014-03-13 @ 20:47:11
URL: http://jarlholt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0