Lycklig igen

Kände mig rejält nedstämd när jag gick och lade mig igår efter att min klocka fortfarande var försvunnen. Vaknade med en klump i magen som höll i nästan hela dagen. Så fort jag kom hem från jobbet fortsatte jag leta. Efter en rejäl genomgång i sovrummet för elfte gången tog jag ficklampan och stack ut i bilen. Letade där två gånger igår men utan ficklampa. Och plötsligt händer det! Klockan glimmar till nere vid golvskenan, mellan förarstolen och armstödet. 

Herregud vad glad jag blev!!!
Min älskade fina klocka, min morgongåva från Henrik är återfunnen! Känslan av att hitta den är obeskrivlig, sådan lättnad, sådan lycka!


En tokig selfie, jag vet, men så här glad blev jag. 

Blev inga vårgardiner idag heller, men strunt samma. Solen skiner i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0