Födelsedag och vab

Hipp hurra för mig idag. Just nu, för 33 år sedan, var lilla jag en timma gammal. 
Om jag inte minns helt fel kom jag till världen kl 21.37 och vägde 3890 gram. 

Idag har jag blivit uppvaktad av pojkarna på morgonen. Henrik kunde hela texten till Ja må hon leva och Oscar sjöng så fint så. Lillplutt Adam sov bredvid mig och undrade nog vad brorsan och pappa höll på med. 
Adam hade en hel del feber på morgonen men den har tack och lov minskat/försvunnit under dagen. 

Mamma och pappa har kommit hem från sin fyraveckors resa till Mexiko. Barnen fick kläder och godis i present. 

Febrig Adam har överösts med presenter och ligger kvar i fåtöljen och gottar sig efter sin tupplur. 

För övrigt har jag tyvärr inte tagit så många fler bilder idag. Mina fina presenter får jag visa upp imorgon eller senare. Fick ju bl.a en plansch som ska ramas in. 

Tusen tusen tack för alla Grattishälsningar, skönsånger, flagghissningar och presenter! 

Goa grannarna har hissat flaggan för mig och jag har njutit av utsikten från köksfönstret. Tack!!!

Kanske kan önska mig en flaggstång i 35-årspresent.?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0