Uppe tidigt

Idag hände något som aldrig hänt förut, någonsin. Jag satte klockan för att gå ut och jogga innan Henrik stack till jobbet. För ett antal veckor sedan, innan gräspollensäsongen slog till, joggade jag en gång i veckan i fem veckor i rad. Det låter inte mycket men för en ickejoggare som mig var det en bra början. 
Men så kl 07.03 i morse var det åter dags. I långsamt tempo tog jag mig "runt bondgården" vilket innebär 5 km. Heja mig!

Eftersom barnen sover till 10 så hann jag pyssla lite på morgonen. Idag blev det Adams hattask som pryddes med hans tapet. 

Eftersom stjärnorna sitter så glest kommer den kanske piffas till ytterligare så småningom. Vi får se. 

I helgen gjorde jag tre hattaskar till tre små tjejer med deras tapeter. Så här såg två av dem ut. 


Den tredje hattasken har jag ingen bild på i mobilen så den får jag visa en annan gång. 






Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med morgonjobbing! Tänker att jag ska göra det på semestern men vet hur det blir, förra året blev det tre morgonturer på hela semestern, kanske ska sätta målet med fem i år?
Ha en fin sommar!

2014-07-02 @ 06:42:03
Postat av: Maria

Morgonjogging ska det ju vara. Och vad härligt att grabbarna sover så länge.

Svar: Ja, det är väldigt skönt. Har tyvärr inte fått till någon mer morgonjogging. Dock tre morgonpromenader och kvällsjogging idag.
Maria Roderhult

2014-07-02 @ 06:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0