Depend Gellack

Sedan i somras har jag konstant haft Depends Gellack på naglarna. Det är helt fantastiskt bra och man har snygga glansiga piffiga naglar i minst två veckor utan att färgen flagnar eller lossnar. Naglarna blir något hårdare och klarar förför mer påfrestning utan att spricka eller brytas. Visst bryter jag naglarna ändå men när jag har färg på dem så biter jag åtminstone inte. 
Det tar en stund att ta bort gammal färg och måla dem eftersom de ska härda i UV-lampa men det är det verkligen värt. 

Här är fyra av de färger jag provat sedan i somras. Uppe t.v den jag har nu: Deep red, uppe t h är Sea Coral som var den första jag testade i somras. 
Nere t v Pink panther och nere t h Classic red. Bilderna är tagna på kvällen så färgerna är inte helt rätt men det är kul att se hur blek man är nu jämfört med i somras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0