Bebis, lördag och shopping

I lördags förmiddag fick vi äntligen det fantastiska beskedet att våra kära vänner fått sin lilla flicka. Välkommen till världen Ellie och Stort Grattis till storebror, mamma och pappa. Nu längtar vi efter att få träffa det lilla miraklet. 

I lördagskväll fick vi besök av Anna, Mattias och lilla Alice. Henrik lagade någon köttgryta och sedan åt vi pannacotta. Gör ett eget inlägg om receptet. 

Kollade även med ett halvt öga på melodifestivalen. Barnen dansade till första låten och sedan satt Alice och Adam och tittade tillsammans. Så söta!


Tidigare på dagen tog jag en tur till "torget". Oscar skulle följa med sin kompis på tennis men har inga bra inneskor. Dessutom hade jag tidigare spanat in en kavaj på Lindex som fick följa med hem då jag hade turen att det fanns en kvar på skyltdockan i min storlek. 
Denna kavajen kommer jag "bo i". Det vet jag. 

Oscars supersnabba skor blev oväntat poppis. Han är inte alltid så sugen på att prova skor men dessa åkte på direkt. Sen hade han dem hela kvällen och t.o.m. vid frukostbordet i morse fick jag se att de var på. Ett bra betyg antar jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0