Helg igen

Nu har jag jobbat i en och en halv vecka och på måndag är det dags även för Henrik att börja jobba. Tyvärr har jag fortfarande inte tömt min mobilkamera så jag får visa några bilder från Henriks telefon i veckan som gått. 

Förra helgen var vi i Grundsund och tyvärr blev min morfar Olle väldigt dålig och vi trodde att han skulle somna in. Han har dock repat sig något, även om det är långt ifrån bra.
Vi gick ner och badade vid Skäddhåla vid den nya strandpromenaden, vilken förövrigt är helt fantastisk och ett jättelyft för samhället. 

Pappa fotograferar när hela familjen badar. Eftersom det är jättedjupt där så fick det bli både puffar och badring för grabbarna. Ca 23,5 grader mätte vi upp. 

Vi tog även en promenad ner till "Pelles" på kvällen. 
Fantastisk solnedgång i hamnen och två småkillar i pyjamas. 

Adam busade med Oscars nya fleecebyxor. "Pippi" sa han :-)

På måndagen hade Henrik och Anders sin årliga golftävling på Sotenäs GK. Då var killarna hos farmor och farfar på Smögen. Oscar passade på att bada i "farfars pool"
En liten gottegris i det 37-gradiga vattnet. 

På måndagen fick jag åka till morfar igen som blivit sämre men även denna dag återhämtade han sig.
Resten av veckan har grabbarna varit hemma i huset. Igår blev det tydligen en cykeltur. 
Oscar på sin cykel med kaninen i nya stolen på pakethållaren. Adam kör nästan lika fort med sin springcykel. 

Imorgon firar Henrik och jag 6-årig bröllopsdag så nu får jag lägga mig och sova. 8.10 imorgon slår vi ut på första tee. 

Kram och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0