Ronda

Idag tog vi en biltur på en dryg timma till Ronda. Det var en slingrig tur längs bergskanterna innan vi nådde fram till staden. 

Det vi främst ville se var såklart den 98 meter höga bron som stod klar 1793. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Riktigt häftig bro och natur kring ravinen under bron. 

Sen tog vi en promenad i stan. Hittade en gågata med massa butiker. Victor köpte en T-shirt, Adam en hatt och jag fick äntligen tag på en R-väska. 

(null)
I somras försökte Kattis och jag köpa en sådan av en strandsäljare, men han hade inte någon av våra bokstäver. Men nu slog jag till när jag hittade den. Även en K får följa med hem till Kattis. 
(null)
Adam ville ha en hatt som farfar har. Lite stor, men jaja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0