Oscar 12 år

Inser att det inte blivit något inlägg på evigheter så för min egen minnesbanks skull, blir det kanske några retroaktiva inlägg. 

Viktigast är ändå att Oscar fyllde 12 år förra veckan. Det blev en vanlig men samtidigt lite annorlunda födelsedag. 

Eftersom jag blivit sjuk under veckan fick vi ställa in kalaset med släkten och vi fick fira själva. Självklart blev det sång och paket på morgonen. 

(null)
Oscar får öppna sina paket i vardagsrummet eftersom han har en loftsäng :-)
(null)
Paketöppning pågår. Det blev bl.a en Sverigetröja, en golfvagn, målvaktshandskar mm. 
(null)
Jag bakade en "Ulla-Britts festtårta" som vi mumsade på under eftermiddagens fikakalas. 

Vi lunchtid fick jag svar på mitt Coronatest och det var positivt. En stund kom svaret även på Victors och även det var positivt. Han hade inga symptom och testet på honom tog jag mest för att passa på när vi ändå var där för att ta mitt test. (Det var inte samma testbrist då.)

Innan jag tog mitt PCR på torsdagen hade jag testat mig med ett hemmatest och det var negativt. 

Hur som… jag hoppas och tror att Oscar var nöjd med sin 12-årsdag, trots att han sattes i karantän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0