Tjejvättern på hemmaplan

I söndags var det dags för Ulrika och mig att ta oss an Tjejvättern på hemmaplan. Eftersom den flyttades fram från juni till nu, är den också den fjärde och sista pusselbiten i Tjejklassiker nr 3 för mig. På måndag ska resultaten läsas in och därefter ska jag beställa min Klassikermedalj som nu nått guldvalör. 

Hur som haver… Vi startade på Smögen vid kvart över tio. Med en kort paus på Smögenbron för att kolla att RaceONE var startad ordentligt, så körde vi vidare. 

(null)
Innan start utanför gula huset. 
(null)
På Smögenbron. 

Henrik och grabbarna åkte förbi oss strax före Nordens Ark. Jättekul att de stannade och hejade innan de fortsatte hem till Getskär. 
(null)
Här är vi nästan i Brastad. 
(null)
Ulrika på Skårfärjan. 
(null)
Å jag :-)

Sen gick färden via Bokenäs, Rotviksbro, Orust, Tjörn och hem. 

Återigen blev det punka för mig vid Tjörnbron. Helt otroligt! Men i mål gick vi högst upp på bron och hem till Getskär kom vi efter 109,87 km cyklade. Heja Oss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Grymma ni är! Kul att du nu är klar med klassikern och kan beställa din medalj.

Svar: Tack snälla du!
Maria Roderhult

2021-09-02 @ 09:29:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0