El Valle golf och gokart

Tidigt igår åkte Henrik och jag iväg och spelade golf på en bana som heter El Valle. Lite skillnad mot hemma kan man säga, med böljande gröna hål i en ökenmiljö med märkliga bergsformationer och oändligt många bunkrar. Samtidigt insprängd bland bebyggelse. 

Spelet gick dåligt (som vanligt) och det är runt och på green jag fallerar (som vanligt). 
Henrik sköter sig bra (som vanligt) :-)

Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder nu märker jag så de får kompletteras senare. 

På eftermiddagen tog vi med barnen till Gokartbanan, vilket de längtat efter. Tyvärr hade de stängt den lilla banan som de körde för 2 år sedan men de var stora nog att köra stora banan nu. Adam ville dock inte det, så jag körde dubbelbil med honom medan Oscar körde en egen bil. 

Sen fick de hoppa bungystudsmatta som de också pratat om sen sist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0