Oscar 11 år!

Igår, denna vackra soliga vinterlördag vi fick, fyllde vår älskade Oscar 11 år! 
Som alltid blev det sång och paket "på sängen". (Det går ju inte riktigt eftersom hans säng är över 2 m upp) 

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
Nya skidor, pjäxor, ratt och pedaler till datorn, ledlampa och tisha var det i morgonpaketen. 

Vid lunch kom farmor och farfar och vi hade utekalas med gulaschsoppa och tårta. 

(null)
Hurra för Oscar! 
(null)
Minispexarn och gänget. 
(null)
Tårtan bestod helt enkelt av en kladdkaka med mjölkchokladfluff, maränger, kolasås och färska hallon. 

Innan kalaset hade jag hunnit med ett bad i det strålade vintervädret. 

(null)
(null)

Vi tog även en promenad ner till vattnet efteråt också. 

(null)

(null)

(null)
Så underbart! 

Tyvärr slog synrubbningar till på mig när vi var halvvägs hemma så jag fick skynda mig hem och ta medicin. Ganska snart fick jag gå och lägga mig. Gick upp och försökte se på tv men det vad svårt när synfältet flimrade. Så sen spenderade jag hela eftermiddagen/kvällen i ett mörkt sovrum. Lyckligtvis blev inte huvudvärken alltför farlig men har varit tung i huvudet och väldigt trött även idag. En skön promenad till isdammen hjälpte. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0