Blåst blåst blåst

Idag hade vi för en gångs skull en aktivitetsfri dag men blåsten ville bestämt hänga i och hindra oss från en båttur. Lyckades trots allt få till min första sjösjuka i båten... utan att lämna bryggan. 

Imorse tog Oscar och Henrik en tur ner till bryggan och testade då sätta på akterkapellet. Det gick fint och därför tog vi en tur ner på eftermiddagen för att kika på det. Gick in i ruffen en sväng och började greja och lyckades såklart dra på mig sjösjuka därnere. 

(null)
Kapellet på plats. 
(null)
Bra med sjö på andra sidan bryggan. Vågorna slog upp över bryggan titt som tätt så vi blev lite blöta. 

Väl hemma blev det en kvart på soffan innan Oscar, Adam och jag skulle spela padel. 

(null)
(null)
(null)
Nöjda grabbar! 

Hemma igen hade Henrik fixat söndagsstek och medan jag var på Lindas pass efter middagen hade grabbarna bakat. Adams tredje kaka på fyra dagar. Inte bra detta! :-)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0