Skogstur

Heldag framför datorn och jag börjar bli lite orolig att min pollenallergi har gått över i en vanlig förkylning för tätheten i näsan är kvar även när jag är inomhus nu. 

Idag fick Oscar hämta Victor själv för första gången. Min chef sitter i USA så möten med honom hamnar alltid på eftermiddagen. Men Oscar skötte det galant och brorsorna var lika glada båda två. 

Lite senare var Victor tydlig; jag vill cykla i skogen mamma!  
Bara att haka på då. Vi körde bort till Fontin, cyklade längs gärdsgården hela vägen ner till havet och sedan bort till bryggorna. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Har idag även fått mitt Diplom från Min Tjejvättern. Henrik får printa imorgon. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0