Renovering återupptagen

Nu är alla uthyrningar klara för denna sommaren så nu kan jag gå bananas på sovrumsväggarna igen. Imorse, när regnet ändå öste ner, började jag riva ner tapetlagren på de återstående väggarna. 

(null)
(null)
(null)
Dags för dessa väggar att få sig ett lyft. 
(null)
Givetvis skulle Pluttis hjälpa till. 
(null)
Å plötsligt var alla tre på plats. En kort stund. 
(null)
Tapeten borttagen och dags för spackling. 

Fortsatte sedan med att bredspackla dessa väggar samt sätta hörnremsa i alla hörn.  När jag höll på vid fönstret funderade jag på vad vi skulle hitta på i eftermiddag. Tänkte klockan var halv fyra eller så. Den var halv sju(!). Med andra ord har jag lagt en hel dag i rummet. Utan musik, utan poddar. Inte varit utanför huset en sekund ens. 

Imorgon ska det iaf inte regna så då kommer jag inte lägga en heldag på renovering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0