Isaberg dag 2

Andra kvällen på Hestraviken åt vi också en god middag. Då var det buffé och det slank ner en del Manchego-ost. Galet gott! 

(null)
Lycka att mötas av detta på buffébordet. 

Kl 10 på måndagen hade vi bokat tid för Höghöjdsbanan. Tyvärr fanns bara två platser och barnen får inte klättra själva så denna gång blev det Oscar och jag som klättrade. 2,5 timma klättrade vi runt bland träden och åkte massa linbanor. Den längsta är 90 meter. Superkul!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Detta var en riktigt kul aktivitet! 

Det lär bli någon "klättring" snart igen så att Adam får testa också. 

Vi åkte varsitt rodelåk och medan vi väntade på Adam och Henrik körde Oscar och Victor rampen igen. När den var torr var det inga problem alls för Oscar. Själv är jag rejält bitter över att jag inte klarade den. Jag kom upp och misslyckades att häva mig upp direkt och  blev hängande på kanten och hade inte armstyrka nog att dra mig upp. Hade säkert fixat det om jag gjort fler försök men självförtroendet fick sig en törn... plus att det inte var så skönt att tvingas glida ner för den branta trärampen när jag misslyckades. 

Dock stolt över Henrik som tog sig upp på högsta delen. 
(null)
Bra jobbat!!!

Efter ytterligare lite cykling i guppen s.k pumpbanan,  så packade vi in oss och drog hemåt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0