Lucia

Det blev inte så mycket till luciafirande igår. Vi var på Smögen och åkte hemåt på eftermiddagen. Victor körde iofs en variant på pepparkaksstjärngosse en stund. 

(null) (null)
(null)
På onsdag ska pluttis ha lite eget firande på förskolan. Får se vad han vill ha för kläder då. 

Idag har Victor och jag haft en lyckosam eftermiddag! I ca två månader har hans leksaker Ryder (pojken) och metallbilshunden Zuma fr Paw Patrol varit försvunna. Zuma är fortfarande borta, men idag kom äntligen Ryder tillrätta. Inpetad och nästintill fastkilad i en gammal glassbil. Jag har nästan blivit besatt av att hitta dem (eftersom jag lagt halva min själ i att få tag på dem från början) och idag kunde Victor och jag göra en liten segerdans när jag hittade pojken i glassbilen. Äntligen!!! 

Någon som är Saida? I så fall ser Zuma ut såhär: 
(null)
Jakten på Zuma fortsätter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0