Tak, frisering och diplom

Ett riktigt blandinlägg blir detta. I fredags hade vi snickarna här på en sista visit för att sätta upp det glastak som vi beställt till ytterdörren. Nu är det snyggt på plats. 

(null)
(null)
Smälter in ganska diskret och bra och  hindrar förhoppningsvis regnet att komma rätt in i hallen när vi öppnar. 

Idag har det varit aktivitetsdag för Adam. Han startade med hockey i morse och fortsatte med fotbollssammandrag efter lunch. Det var kul att få se honom spela. Höll på att inte bli något av det eftersom Victor hellre ville springa bland bilarna på parkeringen än se storebror spela fotboll, men Tack vare att han lagt småbilar i min cykelkorg kunde han leka med dem och blev på bättre humör. 

(null)
Adam i orange väst (långeman på bilden). Han spelade bra, gjorde ett gäng mål och njöt av att få spela match, för det tycker han om. 

Innan vi drog iväg till fotbollen passade jag på att klippa Oscar och Victor. Fick ingen bild på Oscar men trollungen Victor blev en stor liten pojke. 

(null)
Nicke Nyfiken på paddan gjorde att han satt helt still. Grymt bra! 
(null)
Nya lilla jag. 

Fick mail idag om min tid etc på Rosabandetloppet och nu kan man printa sitt Diplom. Henrik skrev ut förra årets häromdagen för mig, så nu får det väl bli en utskrift till. 
Det var helt annan design i år, men de kanske ändrar varje år, ingen aning. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0