Stora Högadagen

Fin dag med fullt upp! Jag skulle imorse åkt med Vallen-killarna till Nödinge men fick med en förälder som medcoach så jag kunde titta på Oscar när han spelade Klassfotbollen i Stenungsund. Big High 2C var grymma! De har kanske en viss fördel av att ALLA killar i klassen spelar fotboll och tjejen som var med är också superduktig. 

Fick åka efter två matcher för jag skulle hinna se Adam springa Stora Högaloppet på Stora Högadagen. Det var ca 1 km för alla barn över 6 år. Han sprang in som fyra. Kul! 

(null)
GB-gubben sprang och visade vägen :-)

Sen var det uppblåsbar hinderbana för barnen, körframträdande för mig med Joyvoice-kören, tuff-tuff-tåg och ponnyridning. 
(null)
Victor skulle självklart också köra hinderbanan. Inga problem!
(null)
Adam red på 17-åriga hästen Vilma. 

Oscar fick efter klassfotbollen skjuts till Nödinge för att spela den sena delen av sammandraget, vilket gått ganska bra. 

Inatt sover han över hos sin kompis. Stor nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0