Playa de Mil Palmeras

Igår var det ännu ett strandbesök. Det blev pp nästan samma ställe som i förrgår, eftersom vi tyckte om den stranden. Men vi måste ju alltid testa något nytt. Knökat på stranden och en plats i 6:e led lockade inte så vi letade och längst bort i ena hörnet, intill en klippvägg hittade vi bästa strandplatsen hittills. 

(null)
Vårt röda parasoll precis vid strandkanten. 
(null)
Vi och massa andra
(null)
Perfekt plats i vänsterkant på bilden. 
(null)
Mina badbusar!

Efter badet somnade Victor i bilen hem. Mamma och jag tog med oss honom i vagnen när vi gick på shoppingtur på La Zenia Boulevard. 

(null)
Det blev ett par nya solisar. Inte för att de är så mörka, men lite roliga. 
(null)
På Zara blev det denna topp som jag höll för direkt och ett par ljusa slackers. 
(null)
På Massimo Dutti blev det denna marinblå Kashmirtröja. Kjolen fyndade jag på Lidl förra veckan. Perfekt att slappa i. 

Det blev även badbrallor till killarna. Men de får jag visa någon dag de har de på sig. Idag är det molnigt och blåsigt så vi får se vad vi hittar på. Skärmtiden lär öka iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0