Lo Romero Golf

Igår var det åter dags för Henrik och mig att stiga upp före tuppen och denna gång åka till golfbanan Lo Romero. 

(null)
I bakgrunden ön med 8:e green. Kom aldrig dit...
(null)
Vår kompis för dagen. Ett måste i värmen. 
(null)
I golfbilen finns gps så banguiden är hela tiden uppdaterad med avstånd etc. Var givetvis så även på den andra banan vi spelade i torsdags.  
(null)
I väntan på vår tur kan man ju ta lite kort :-)
(null)

(null)
Henriks boll uppeggad och klar. Teerna ligger snyggt på rad. 
(null)
Sjukt snyggt gjort i bunkrarna. Very classy! 

Tyvärr var det bunkrarna som satte stopp för mig även denna dag. Tillsammans med en något sämre driver som gärna drog sig mot bunkrarna...
Kan bara konstatera att jag är sjukt kass på bunkerslag för tillfället. Fairwaybunkrarna duffade jag och kom inte ur och hamnade jag i någon greenbunker så nog fasen fick jag ingen sand alls och slog för långt. Suck och stön. 
Var även dum nog att räkna poängen när det var 4 hål kvar. Hade 32 poäng efter 16. Inte svårt att gissa hur det gick 17 och 18. Jodå, jag streckade såklart. Bunkrar...

Åkte hem och åt lunch innan vi åkte till stranden vid Torre de la Horadada. Henrik glömde nämligen avståndskikaren i golfbilen så då tog vi en strand nära golfbanan. Den var jättefin! 

(null)

(null)

(null)

På kvällen gick vi ut och åt med vänner till mamma och pappa. En man spelade saxofon/jazz på restaurangen och Victor tyckte det var rätt bra tror jag. 

(null)
Glad när man får en ballong på restaurangen. 
(null)
Henriks förrätt. Större än en normal huvudrätt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0