La Manga

Idag tog vi en biltur söderut till La Manga. Det går som en smal sträng av land runt en bukt och den nås bara söderifrån. Eftersom det är söndag och ledig dag var det långa köer för att komma dit och när vi väl kom ner till La Manga orkade vi inte köra så långt norrut utan försökte hitta en parkering och ta oss till stranden. 

(null)
Mina älskade tokstollar! 
(null)
(null)
Vacker strand med turkost vatten. 
(null)
Lite lunch under parasollet. 
(null)
Mina tre badpojkar och jag. 
(null)
Fast Victor och jag var en del på land också. 
(null)
Adam "poosarn". 
(null)
Oscar har haft ont i sin nacke idag också tyvärr. Men lyckligtvis kunde han bada lite i vågorna iaf. 
(null)
Vi bor vid blå pricken och åkte ner till La Manga. Som synes är det en väldigt smal strimma som nästan skapar en insjö. Vi badade dock bara på utsidan. 
(null)
Kast med liten Adam. Stackars Oscar fick ta det lite lugnare idag. 

Hemma igen blev det såklart bad i poolen... och glass. Sedan tände Henrik grillen och grillade kyckling och mamma fixade massa goda ugnsrostade grönsaker. 
(null)
Victor premiäråker nya båten som han fick av mormor. 
(null)
Glass i "spanska trappan" :-)

Imorgon bitti är det tidig uppgång och ny golfrunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0