Mariadagen

Idag är det min namnsdag. Hurra för mig och alla ni andra Marior. Dagen har ägnats åt jobb men även åt vab åt Victor. Han hade feber måndag och tisdag och sen tänkte vi att en återhämtningsdag på onsdag blir bra. Det blev det kanske men idag har han blivit  sämre igen. Han hostar en massa och nosen rinner. 

(null)

(null)
Hjälper mamma att jobba lite. 
(null)
Tråkigt jobb!!!

Fick hämta min dator och ställa på bordet bredvid mig för Victor ville gärna greja med min jobbdator. Men han var nöjd när han fick den, en stund iaf. 

(null)
Testa brorsans alla pennor var också ganska kul. 

Vi tog båda en jobbpaus mot slutet av skidstafetten. Så fantastiskt roligt med VM-guld!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0