Förberedelser

Ikväll började vi plocka bort marksten även utanför entrén eftersom det är nära nu att bygget drar igång. Känns lite overkligt.  
Hade bästa hjälpen av alla tre små älsklingar. 

(null)
Adam kämpar på och Victor tar vattenpaus. 
(null)
Sedan ombytta roller. 

(null)
En liten minnesbild från före ombyggnaden och stenborttagningen. 

Hämtade ut paketet på posten idag som jag bloggande om häromdagen. Och de får också klassas som förberedelser. 

(null)
Rosa såklart! Räknar jag provrummet på XXL häromdagen så är det andra gången jag testar en våtdräkt. Men jag känner mig nöjd 😊
(null)
Ännu mer rosa på ryggen. Like a lot!!!

Fick samtidigt den nya cykelhjälmen som även den kändes bra. 

(null)
Givetvis lite rosa även på den. 

Nu har jag alltså hjälm och pedaler. Saknas tyvärr en del...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0