Boozt

I helgen var Magdalena och jag på tjej-/träningshelg på Steam hotell i Västerås. Vi tog tåget upp i fredags eftermiddag. Framme på hotellet möttes vi inte bara att ett superhäftigt hotell och en fantastisk utsikt, utan även av en mycket trevlig överraskning från våra män. 

(null)
Vilken start! Smakade fantastiskt!!!

På lördag morgon drog eventet igång. Då började vi med att köra afrodans med huvudpersonen Annika Sjöö. 
Därefter hade vi en föreläsning om Kärlekens språk. 
(null)
De fem kärleksspråken. 
(null)
Goodie bag 

Efter en god laxlunch var det dags för roligaste passet på eventet; lindy hop med ett par som varit världsmästare. Sjukt kul och jobbigt och Joanna och Henric Stillman var superduktiga. Avslutade med en uppvisningsdans som de samma kväll körde live på Stjärnornas stjärna på TV4. Kul! 

Därefter var det löparskola för mig och hudvårdsskola för Magdalena. Fick även chans att testa löparskor från On Running. 

Sen hade vi mingeltid bland utställare samt spa. 

(null)
Dags för Spa!
(null)
Och en drink. 
(null)
Här hade vi det gott efter en basturitual avslutande kalldusch. 
(null)
Medan det regnade på västkusten var det sol och 22 grader i Västerås. 
(null)
Namnet på Spa:t. 
(null)
Drink with a view. 

Vid 19 var det dags för bubbel och mingel innan 3-rätters middag. 

(null)
Skål! 
(null)
Förrätt: Röding tror jag. Rå i min värld så den föll mig inte i smaken. Goda tillbehör!  
(null)
Kyckling med sparris och murkelsås. Mkt gott! 
(null)
Chokladpannacotta, hallon och yoghurtglass. Mums! 

Kvällen blev inte alltför sen. Men lite dans hann vi med. 
(null)
Bra frulle! (Lyckades hitta några få knaperstekta bacon men det är något de behöver förbättra)

Sen var det yin-yoga och därefter ett avslutande pass med Annika; Tabata. Är med andra ord stel överallt i kroppen idag. 
(null)
Jag och Annika Sjöö 
(null)
Bye bye Steam. 
(null)
Vi lär ses igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0