Rösten

Idag ligger rösten i fokus på dubbla sätt här. Självklart för det är valdagen och jag har lagt min röst just idag. 
Det andra är att vår minsta lilla älskling delvis tappat rösten. Från ingenstans blev han helt tyst och började viska igår em. T.o.m när han gråter är det ynkliga små ljud som kommer fram. Lilleman som precis blivit bättre från en förkylning får nu börja om. Välkommen till livet som förskolebarn! 

Oscar, Adam och jag åkte idag till brorsan m fam för att fira barnens kusin William och bonuskusin Alex idag. 

(null)
Älskade brorsonen William fyllde 8 häromveckan och Alex fyller 6. Grabbarna fick varsin innebandyklubba i present. 

När vi kom hem påbörjades arbetet med en loftsäng på Oscars rum. Jag sågade till några reglar, borrade lite men annars var det Henrik som fick upp det första reglarna på väggen. 

(null)
Sågade till ett regelverk innan vi drog på kalas. 
(null)
Sen har min älskling satt upp de tre första reglarna på väggarna. 

Har typ alla verktyg på Smögen efter altanbygget så bara att pilla fram gamla maskinen med sladd. :-)

Nu sitter nog många framför Valvakan men för mig blir det sängen med en liten snorig kille som varit vaken och ledsen en bra stund efter han somnade (första gången). Nu har han till slut somnat om iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0