Hummermåndag

Idag på hummerpremiärdagen säger jag Grattis till min svägerska Kattis på födelsedagen. Hurra hurra hurra! 

Nu när Henrik är hemma igen var det åter dags för mig att stå upp extra tidigt och jag kunde inte låta bli att ta bild från kontoret vid 7.10 imorse. 

(null)
Vacker hummerpremiärmorgon. En liten stund senare kom de första båtarna tillbaka efter att ha satt årets första hummertinor. Bilden är suddig pga allt det salt som fastnat på rutan efter Knuds framfart. Kontraster!

Årets skolfoton är klara för beställning. Alltid lika spännande. Oscars bild har vi inte bestämt riktigt än men Adams var solklar. 

(null)
Oscar hade flera lika bilder. Kanske blir denna. Neutral och fin!  
(null)
Adam blev helt klart bäst på denna. Inte lätt att få till en fin bild när framtänderna saknas :-) men han fixade det galant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0