Plock och fix

Idag fick vi en extra timma och det tycker jag känns varje år. Det är som att dagen helt enkelt går långsammare. Skönt! 

Vi vaknade till ett vackert vinterlandskap som tyvärr ställde till det lite. Henrik skulle köra Oscar till Munkedal för innebandymatch men har ju inte vinterdäck på bilen. Lyckligtvis kunde gårdagens handbollschaufför ställa upp även idag. 

(null)
Vitt och fint. 
(null)
Sol och snö på vår vassbuske. 

Adam har varit på dubbelkalas med Halloweentema. 

(null)
Snyggingen! 
(null)
Skitsvårt att få den vita färgen jämn men jaja, det fick bli lite ojämnt helt enkelt. 

Hemkommen från kalaset blev det provning av vinterkläder. Oscars passade bra från förra året så jag har grubblat vad sjutton Adam kan ha/haft och insett att han behöver nytt helt enkelt. Men jag blev superglad när jag hittade mitt superfynd från i våras i vinterklädlådan. Så himla bra!!!

(null)
Fina duvblå jackan och marinblå byxor låg och väntade på Adam. 

När brorsorna provade imorse gjorde Mini detsamma. Hittade honom liggande i sin åkpåse som även den legat bland vinterkläderna. 

(null)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0