Ullaredsshopping

Det är helt galet men för fjärde gången lyckades vi pricka in en rekorddag på Ullared. Bevisligen hänger det på vår närvaro, haha! Såg att varuhuset skulle skänka 50000 kr till Missing People. Så bra! 

Idag provade jag för första gången en svart topp som jag råkade springa på i sista stund på väg mot något annat. Och den passade jättebra så det var kul. 

(null)
Lite spets upptill och glansigt tyg på resten. 
(null)
Spets även i ryggen. 

(null)
Provade med en lila kjol som jag haft i garderoben i närmare 20(!) år. Kolla mina älskade matchande mysstrumpor, haha!!!
(null)
Tänkte sortera ut kjolen men testade och den satt lika bra som förr så kanske blir den aktuell på årets (Akzo)Nobelmiddag

Kram och Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0