Staketpinnar

Framåt lunchtid anlände Adam, Victor och jag till Smögen för att jobba på altan och balkong. Tack o lov fick jag hjälp med passning av Victor så jag kunde jobba lite. 

Satte staketpinnar på ena sidan sidan av balkongen, vid "uterummet" samt på tre sektioner av altanen.  Nu ikväll målade jag färdigt fler pinnar för fortsatt skruvande imorgon. 


(null)
Började på övre altanen, alltså där gamla uterummet var. 
(null)
(null)
Gjorde inte klart på balkongen för Adam ville ha sällskap. Mysigt att skruva och prata med honom, bara vi. 

(null)
(null)
Status just nu. 

Fortsättning följer imorgon. Då hejar vi även på Oscar som spelar Klassfotbollen med sina kompisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0