Fredag

Laddade för öppna förskolan på förmiddagen men eftersom Adams kompis fått en ny studsmatta blev det kompislek istället och det var ju toppenbra. 

(null)
Världens finaste Adam i kepsen han fick i födelsedagspresent och skor och jacka ärvda av Oscars kompis. Adam blev väldigt glad för dem! 

Mamma och pappa kom hit på eftermiddagen och passade skruttarna medan jag gjorde lite ärenden. Köpte bl.a lite blommor som jag får försöka plantera någon dag. Glömde ju köpa jord...

Nu laddar vi för morgondagen och Oscars första fotbollssammandrag. Heja Vallen! 

Godnatt säger jag med en bild på den perfekta lilla varelse som sover i spjälsängen bredvid mig. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0