Vinterjacka

Beställde en ny vinterjacka för några dagar sedan. Den visade sig tyvärr vara för liten och nästa storlek var slut. Hittade en annan modell på ett annat ställe så nu har jag fått hem den. Den är rak modell och inte figursydd som den andra, men i övrigt är det inte så stor skillnad. 

Känns ju lite knäppt att köpa vinterjacka när det är sol och 25 grader ute men jag blev inspirerad av Anna som också köpt vinterjacka på rea så jag satte igång att googla. Det är ju rätt mycket pengar det handlar om för en dunparkas, så halva priset hjälper ju till rätt bra. Eftersom jag ändå funderat på jackan i flera år passar jag på nu. 

Så vad säger ni? Keeper? 
(null)
Oscar fotograf
(null)
Adam fotograf 
(null)
Hmm, jag är där någonstans...

Jackan är marinblå (som alla andra jackor jag köper).  Tror den blir bra. Klassisk modell som jag kan ha i många år. 

Passade även på att reashoppa två andra saker som behövdes. 
Oscar behöver vanliga stövlar eftersom han bara har fodrade. Tänkte köpa Crocs som inte väger något och är utan textil på insidan, mao lättorkade. Men i ett reklammail fr Lekmer fick jag se fr Kuling. De visade sig också vara helt ofodrade och lättviktare. Oscar var nöjd! 
Victor fick en ny UV-dräkt på samma rea. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0