Simmärken

Innan vi gick ut på gårdagens golfrunda var jag med Adam på simskoleavslutningen. Adam fick diplom som visade vilka märke han tagit och alla fem märken, som är målet med gruppen, hade han lyckats ta. Så totalt sju märken lyckades han ta denna veckan. 

(null)
Dessa sex märken tog han plus silvergrodan som han lyckades slarva bort hemma hos farmor och farfar. 

Idag har varit en ganska tråkig dag. Henrik var bakis efter golffesten igår och vädret har ju varit blåsigt och småkyligt. Då blir jag på depphumör. Inte fått gjort många knop men gjorde iaf en sats fröknäcke samt hängde upp spegeln som jag målat. 

(null)
Originalutförandet av spegeln. Bild fr Ikeas hemsida. 
(null)
Nu guldig och fin. Den lilla skänken hade förr en fin spegel över sig, men den fick Henriks kusin ärva efter farfar Eide. Men nu är en ny guldspegel på plats. 
(null)
Blev riktigt nöjd faktiskt. 

Sent ikväll grundmålade jag stommen till den byrå som jag tapetserade lådorna på förra året. Imorgon får det bli nästa strykning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0