Semester!

Så var sista arbetsdagen som vikarie för mig själv gjord och jag har nästan lite semesterfeeling idag. Visserligen blir arbetsdagen varit lite annorlunda när man han förlägga fikarasten på badplatsen fem min bort. 

(null)
Henrik gick i förväg till Flöjten med alla tre grabbarna och Victor åkte till en början omkring på luftmadrassen. 
(null)
Sen blev det bad på det djupa. 
(null)
Henrik simmade nästan ur bild. 
(null)
Handduksmys med nybadad prins. 

Visst var det roligt att Victor badade men allra bäst var att Adam badade. Han har totalvägrat de sista dagarna. Sist han badade (lite grann) stod han på stegen till knäna och var så när på att hoppa i, men backade istället upp med tårar längs kinderna. Han ville så gärna men han tyckte det var kallt och sedan dess har kämpat med sig själv. Därför blev jag så glad och stolt över honom när han med sina armpuffar bara hoppade från berget, simmade in till stranden och gick och hoppade igen, å igen, å igen. 

Tyvärr fick jag ingen bild på badpojken eftersom jag var i vattnet med honom. 

Beställde ju stövlar till Oscar häromdagen men glömde att en viss miniman behöver ha stövlar inför förskolestarten och ev sommarregn. Det blev ett par gula och Victor är väldigt nöjd så de ska tas på mest hela tiden. 

(null)
Gulstövlad Mini i blöjoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0