Kvartsfinal!!!

Jag hann tyvärr inte få mina nya Sverigetröja till matchen igår men med hatt och halsduk var jag ändå kitad för match. 

En sedan länge inplanerad tjejkväll med inledande Sverigevinst var supertrevlig! Så mycket god mat alla fixat till knytkalaset. 

(null)
Kolla in så mycket godsaker! 

Tack snälla Anna och Sofia för en härlig kväll med strålande sol, gott i glasen och riktigt mysigt sällskap. Så bra! Tack! 

Idag kom min nya tröja så inför lördagen är jag laddad. 

(null)
Mitt gamla tröjnummer 14 var givet efter alla år i Grundsunds IF. 
(null)
Heja Sverige! 

Jag har jobbat hela dagen idag men ikväll var jag med Oscar på mysig avslutning av friidrotten. De lekte, grillade hamburgare och badade. 

(null)
Oscar, mitt i solstrålarna. Vilken fin kväll! 

(null)
Även väldigt läckert när vi åkte över Uddevallabron ikväll. 

Imorgon väntar jobb igen, fast nu från ett annat vardagsrum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0