Tjuvstart

Igår och idag har vi tjuvstartat firandet av vår blivande åttaåring. 
Igår blev det lite tårtkalas och en fotbollstårta var beställd. Har inte gjort  någon "kul" tårta på flera år, så jag kände mig väldigt avdankad när jag i all hast slängde ihop den. 

(null)
Oscar och hans tårta. 
(null)
Fotbollen var fylld med egenkokt vaniljkräm, jordgubbssylt och grädde. Täckt av marsipan (som jag inte täckt med förut) och svart sugarpaste. 

Idag har hans skolkamrater varit på hans bowlingkalas i Kungälv. Tyckte det var toppen! Killarna skötte bowlingen jättebra och sen blev det hamburgare och glass. 

(null)
Födelsedagsbarnet. 
(null)
15 st discobowlare
(null)
15 st kalasglada grabbar. 

Tack alla barn och vuxna som firat vår stora prins i helgen. Imorgon blir det kalaspaus innan själva födelsedagen på tisdag. Då är hans önskan att hela familjen följer med och kollar på hans innebandyträning. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0