Henrikdagen

Idag har mina två största hjärtan namnsdag eftersom det är Henrikdagen. Grattis Henrik och Oscar!!!

Henrik har varit med jobbet i Stockholm fr igår till idag. Perfekt att Victor då tajmade en febertopp och vakenperiod mitt i natten. Jag var totalt dödstrött imorse och ta en 30-minuters lur på soffan när Oscar gått till skolan och de små fortfarande sov. Har jobbat idag men fick helt enkelt flexa in lite senare. 

Victors feber har inte varit så hög under dagen och han verkar ganska opåverkad. Han sov tre timmar mellan 12-15 så det var skönt. Ikväll har det varit pyjamasbus som vanligt. 

(null)
Bustrollet
(null)
Idag har mitt nya mobilskal kommit på. Köpte innan jul men sparat till en ny telefon. Victor tappade dock min telefon i stengolvet så den redan krackelerade skärmen är nu helkass. Så för att minska risken för skärskador letade jag upp nya skyddsglaset och skalet och satte på. Får se när jag får tummen ur att beställa ny telefon. 

Idag tog jag en liten testtur på Oscars airboard för andra gången. Tyckte det gick ok sist men idag gick det skit och jag gjorde en sån megavurpa och landade rätt på rumpan. Det gjorde så sjukt ont och jag är lite orolig för hur svanskotan ska kännas imorgon. Skit vad gammal man känner sig när man gör en sån sak. Huja! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0