Sista dagen :-(

Idag var min officiellt sista mammalediga dag på denna föräldraledigheten. Det känns så konstigt. Vet ju att man snabbt kommer in i det nya livet, men det känns ändå lite ledsamt. 
Eftersom Victor egentligen är klar med inskolningen fick han gå 9-14 denna vecka för att göra en successiv ökning av timmarna. Därför har jag själv skolat in mig på jobbet dessa timmar. Idag gick jag dock en halvtimme tidigare så hann jag beta av knappa 5 km innan hämtning. Det känns lite fel, men eftersom mini trots allt varit på förskolan i inskolningssyfte, tog jag mig den friheten så här sista dagen. 

(null)
Sista föräldralediga dagen firade jag med att premiäranvända mitt nya skärp när jag åkte till jobbet. 

Sen väntade bästa stunden på dagen; att hämta barnen. Victor mötte mig med ketchup på kinderna efter att ha mumsat hamburgare till lunch :-) Vi promenerade till skolan där jag för första gången sedan skolstart inte hittade Adam på fotbollsplanen. Oscar var inne och pysslade någonting. Sen gick vi alla fyra till Hemköp. Halvbra idé men vi överlevde iaf och fick med oss tacomat hem. 

(null)
Efter tacokladd blev det bad och mys i soffan. 
(null)
Hela familjens lilla gullegris som gillar selfies:-)

Oscar spenderade kvällen på pyjamasparty och imorgon väntar fotbollssammandrag i Älvängen och sedan ett kalas till. Å imorgon väntar ett tredje kalas. Massa kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0