Måla måla måla

Idag har jag lagt några timmar i källaren på Smögen. Målandet av blivande staketpinnarna har fortsatt och mycket återstår ännu. Känner en viss stress eftersom bygget drar igång nästa vecka. Men det får lösa sig på något sätt. 

Samtidigt funderar jag mycket på fönstersättning inför vår utbyggnad av huset här i Getskär. Hallen tror jag att vi kommit fram till en bra lösning. Där tappar vi massa ljusinsläpp när våra enorma insynsvänliga fönster försvinner men jag hoppas vi kan kompensera med ett snedställt överljus liknande detta. 
(null)
Googlad bild. Ljus, men ingen insyn. Perfekt tänker jag. 

Jag är väldigt mycket inne på överfönster i kommande nya allrummet också. Såvida det inte blir en vind där... men det är fönstren under som får hjärnan att gå på högvarv. Men snart kommer den perfekta lösningen och flyger på mig hoppas jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0