Matsalen

Imorse vaknade lillskrutt glad i hågen och ville krypa runt i sängen. Själv orkade jag knappt öppna ögonen, då strax efter sju, så Mini fick återplaceras i spjälsängen där han fick leka själv en stund tills Henrik gick upp. Vet inte när det var, men jag fick skön sovmorgon och gå till dukat frukostbord. Tack älskling! Han hade dessutom hunnit med den andra strykningen på listerna som återstod. Underbart! För mig. 




Jag är väldigt nöjd med resultatet av tapetseringen. Det blev ljust och fint men livfullt. Det gamla hörnskåpet ser dock inte längre vitt ut, vilket det ju gjorde när väggarna var gula, men det får vi åtgärda någon gång i framtiden. Likaså behöver bordsskivan målas eftersom den fått massa märken/fuktskador. 

Jag älskar vår skänk som är den enda "nya" möbeln i rummet. Den blev precis sådär perfekt som jag hoppats. 



Kommentarer
Postat av: Kattis

Wow!! Vad fint det blev! Bra jobbat!

2017-09-11 @ 08:58:58
Postat av: Kattis

Wow!! Vad fint det blev! Bra jobbat!

2017-09-11 @ 08:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0