70 %

I helgen blev det ett par promenader i solen på Smögenbryggan. En hel del folk var ute och gick och en hel del butiker var öppna. Jag shoppade lite saker som var på 70%. Det är ok rea :-)



Utökade samlingen av småbrickor med två stycken med signalflaggor.
Det blev även söta grytunderlägg.
Liksom ett par blågråglittriga Superga.

Byter kanske till ljusare skosnören till våren men annars är jag helnöjd. Lite glittriga fötter borde ju piffa till vilken tråkig outfit som helst. 


Ikväll har jag även klickat hem nya vinterkängor till Oscar och Adam. Hade spanat in ett par Ecco men när jag väl bestämt mig saknades storlekarna så det blev istället kängor fr Superfit, vilka fått bäst i test av Testfakta både 2015 och 2016. Får hoppas de blir bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0