10 sekunder

Imorse stod Victor helt själv i 10 sekunder. Sen vägrade han stå själv mer idag :-)

Adam har varit fortsatt krasslig men från lunchtid har han varit som vanligt. Ingen feber och illamåendet han hade på förmiddagen försvann efter fyra polarmackor med marmelad. 

Själv har jag plockat fram symaskinen. Tänkte jag skulle sy förvaringskorgar till barnens rum men började med att testa en miniversion till Oscars pennor. 
(null)
Ska nog sätta i en öljett i tygstroppen så att den kan hängas på väggen. Inuti  är den gamla pennburken. 

Sydde även mitt livs första mössa i det trikåtyg som Oscar själv valde på Göksäter häromveckan. 

(null)
Oscars älgmössa. Blev lite tight så får göra ett nytt försök någon dag när jag har mer tyg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0