Doppresenter

I söndags döptes ju vår lilla Victor i Grundsunds kyrka. Jag har faktiskt glömt att skramla bilder från nära och kära men det ska jag försöka få till såklart.
Faddrar på dopet var morbror Anders och farbror Philip. Min kusin André sjöng tillsammans med mig låtarna Älska mig och Kärleksvisan. Det var roligt att få sjunga med André som är så duktig. Tack för stöttningen kära kusin!
 
En bild från kyrkan hade vi i kameran. (Om ni undrar vad jag har på mig så är det en stor scarf som jag hade över klänningen i kyrkan)
 
Lillplutt fick massa fina presenter och de flesta av dem har jag fotograferat. Han fick även pengagåvor som inte är med på bild. Tusen Tack för alla presenter!!!
 
Klassisk samlingsbild a la Maria
Jättefint matset från Rice och en sparbössa i form av en ballonghund, vilken jag aldrig sett förut. Visst är den superfin?
Vacker blomma, mysig sångbok och dreggellapp (nu välbehövlig :-))
Porslinsset med de klassiska elefanterna från Svenskt tenn. Så fint!
Victor är redo att få post! Fina brevlådan är klar för hans framtida rum. Fick även fina V-muggen från Design letters så nu är bokstavsfamiljen komplett och tack vare pipen kommer han kunna använda muggen ganska snart. Den söta nallen är en speldosa.
STORA hunden är för gullig. Får grunna ut en fint namn till nya familjemedlemmen.
Liksom Oscar och Adam har Victor nu en egen kanin med namnet på örat. Han fick även sångbok med Astrid Lindgrens barnsånger och den fina Briogiraffen. Den körs redan av storebröderna :-)
Liksom brorsorna fick vid deras dop, har han nu den stilrena flaggstången från Georg Jensen.
 
Under dopet fick Victor sitt dopljus och eftersom vi eldat ner Oscars och Adams så fick de nya som också tändes under gudstjänsten. Fin trio!
 
Tre dopljus för våra tre prinsar.
 

Kommentarer
Postat av: MichaelGroup

2018-03-05 @ 10:39:04
URL: http://mir-credit24.ru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0