Solig fredag

Så härligt med vårkänslorna man får när vi får en solig och fin dag. Eftersom det är fredag så har jag haft alla mina killar hemma (utom Henrik då) och efter att vi åt frukost vid 10-tiden tog vi oss ut på promenad och hamnade hemma hos vännerna Linda och Milton. Vi njöt i solen på altanen, Victor sov i vagnen och killarna lekte i trädgården.
 
Adam och jag rörde oss hemåt och han lekte ute i solen med två kompisar på eftermiddagen.
 
Oscar, Milton och Linda kom hem till oss senare på eftermiddagen och Victor fick så söta presenter. Till slut visade han sig även vaken en stund.
 
Victor hade precis somnat när Linda och Milton kom och hälsade på.
Han fick ursöta presenter; ett par jättefina ulltossor och den coola och söta ugglekudden.
Tusen Tack!!!
Lillplutt hade det så mysigt hos Linda och slumrade till i hennes famn.
 
Har även fotograferat de fina kläderna som Victor fick av mina arbetskamrater igår.
 
Victor kommer bli så fin i alla blåvita Newbiekläder till sommaren.
Han fick även en ursöt kofta och jumpsuit från Holly & Whyte. Tusen Tack allihop!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0