Prövning

Så var det dags för min första verklighetsprövning som trebarnsmamma. Henrik har åkt på fastighetsmässan i Cannes så jag är själv med barnen. Det började sådär när Victor hade sin sämsta natt hittills med massa vakentid, gråt och skrik. Tack o lov fick han och jag ett par timmars sömn när Oscar och Adam var på skolan och förskolan. 

I eftermiddag har han varit fortsatt gnällig så när grannarna bjöd på middag underlättades livet. Tusen Tack för god mat, lek och sällskap!!!

(Hann inte ens skriva klart detta inlägg innan Victor vaknade och var ledsen så nu har jag vaggat och sjungit och han sover till slut på min mage)


Sömtutan tar igen sig efter nattens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0