Överraskningsfest

Igår kväll lämnade jag lilleman en stund på kvällen för att vara med och överraska grannen som fyller 40 nästa vecka. Vi var 23 tjejer som fixade mat och dryck och hade en jättetrevlig kväll tillsammans. 



Jag bidrog med att göra ett fruktfat.

Det gick förövrigt jättebra att vara iväg en stund. Jag cyklade hem efter ett par timmar och gav Victor mat och när jag sedan kom hem vid 23 så sov han gott och sov jättebra hela natten. Fick bara väcka honom och ge mat vid 2.30. 


Idag har han sovit väldigt mycket under dagen så nu är jag lite orolig att han tar ut sin vakentid inatt, men vi får se. 


Bild från 2-veckorsdagen när han lyfte huvudet så högt så han välte över på sidan. Tidig med att bli stark i nacken, precis som sina bröder var.
Man behöver inte bara gymma i babygymmet, det funkar utmärkt att ha som sovtält också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0