Bvc och feber

Igår var jag på Bvc med Victor och han växer så det knakar. Vår lilla bebis väger redan 4740 gram och är 54,7 cm lång. Han fäster numera blicken hyffsat bra, rullar från mage till rygg utan problem och är mysig till tusen. Såklart! :-)


Tänkte lägga en bild här men appen funkar inte tyvärr. 

Oscar och Adam var på skolan och förskolan som vanligt igår men idag höll jag Adam hemma eftersom ett stackars barn blivit magsjuk på förskolan. 

På tal om sjuk så blev jag själv sjuk igår kväll. Kände mig helt plötsligt dödstrött, fick huvudvärk och frossa, så det var bara att gå och lägga sig. Inte ofta hela familjen ligger och sover innan kl 20 men Oscar och Adam var så duktiga när de förstod att jag var sjuk. Hade 38,4 igår och samma imorse. 
Världens bästa svärmor kom och hämtade Oscar och Adam strax efter Oscar kom från skolan. Så snällt! 
Tack och lov har jag känt mig lite bättre under eftermiddagen och hade 37,6 nu ikväll. Tror ev att det kan vara mjölkstockning som orsakar febern, men vet inte säkert. 

Nu hoppas jag på att jag vaknar feberfri imorgon så att jag orkar packa inför Trysilresan på söndag. Bäst imorgon är att Henrik kommer hem från Cannes. Jag längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0